باغ وحش وکیل آباد مشهد
نوشته شده توسط : maryam
 

 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: